Göcek - Tatil Rotam 2 | #nirvanakesifte

By Nirvana Keşifte - Ağustos 12, 2016

Herkese Hello!
Tatil rotamın ikinci durağı Göcek , burası tam bir tekneci cenneti diyebilirim, herşey tekne müşterileri için ayarlanmış gibi, küçük bir kasaba olmasına rağmen çarşısında lux mağzalar, büyük marketlerde satılan avrupa yiyecek içecek,içkilere kadar var. Ayrıca tüm marketler macro, carefour bile teknelere ücretsiz servis yapıyor. Göcek'e gelmeden otelimizi ayarlamıştık , burada çok büyük oteller yok genellikle butik oteller çoğunlukta, biz otelimizden çok memnun kaldık. İsmi Kybele . Otelleri booking.com dan ayarladık.
Kybele Otel'in sahibi Gürsü Bey çok gülerüzlü ve misafirperverdi, bize mutlaka ada turu yapmamızı önerdi, biz de onun tavsiyesine uyarak atladık küçük teknelere bizi Göcek Adasına götürdü.
Ada çok güzeldi sessiz, temiz, deniz de çok güzeldi, orada hem denize girip hem yemek yiyip zaman geçirebileceğiniz oturma yerleri de var, bazen yanınıza horozlarda geliyor çok tatlılar :)

Saat akşama gelirken dönüş için bizi getiren tekneyi bekledik zaten saat başı tekneler gidip geliyor adaya. Bizde denizden otelimize döndük. Hazırlanıp akşam yemeği için dışarı çıktık, tabi önce Gürsu Bey'e tavsiye edebileceği güzel bir restaurant var mı diye sorduk. Oda bize Özcan Restaurant tavsiye etti. İyi ki de etmiş çok güzel mezeleri vardı, özellikle kabak çiçeği dolması harikaydı. Sonradan öğrendim ki o restoran Göcek'in meşhur restorantlarındanmış. Buradan Gürsü Bey'e tekrar teşekkür ederiz tavsiyesi için :) Bir yere gittiğinizde oranın yerlisinden bir şeyleri öğrenmek daha iyi oluyor.

Bu arada Göcek'e gidip marinasını gezmeden olmazdı, çok güzel bir marinası var, gidecek olanlar mutlaka gezin, zira gezecek başka bir seçenek yok çarşısından başka :)
Göcek'e bir gün ayırmıştık ama keşke bir günümüz daha olsaydı dedik.
Sabah kahvaltımız hepsi organik, otel sahibinin eşinin ellerinden güzel reçeller, kekler yedik, ellerine sağlık tekrardan hepsi çok güzeldi. Otelin aile işletmesi olması bu açıdan çok güzel tam bir aile ortamı onlara misafirliğe gitmişiz gibi ağırlandık.

Kahvaltımızı edip, Fethiye'ye doğru yola çıkıyoruz.
Önümüzdeki duraklar: Ölüdeniz,Faralya,Kabak Koyu.
Okumak için tıklayın
Beni instagramda takip etmek için : nirvanakesifte